Avatar billede tyller Nybegynder
21. juli 2001 - 19:33 Der er 38 kommentarer og
1 løsning

Windows xp

Hej alle.
Jeg kører med xp (ej Beta) Og det rykker for vildt.. Meen er der nogen der har erfaring med xp Styresystem ?? Det er jo rimeligt nyt, og jeg er gået fra me..
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
21. juli 2001 - 19:35 #1
\"Jeg kører med xp (ej Beta)\"
\"erfaring med xp Styresystem ??\"

hvad XP kører du da ? Office ?

Jeg kører WinXP Beta 2 og det rykker ligeså meget som Office XP gør - og mere til.
Avatar billede tyller Nybegynder
21. juli 2001 - 19:37 #2
Jeg kører med den originale Windows xp
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
21. juli 2001 - 19:39 #3
tyller:> ahem .. pardon me, men XP final udkommer ikke før i Oktober ..
Avatar billede tyller Nybegynder
21. juli 2001 - 19:40 #4
Ja ja lad det nu ligge :-))
Men det er altså det jeg kører med nu...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
21. juli 2001 - 19:42 #5
tyller:> Hmm .. du KAN ikke køre med Windows XP final .. det er en umulighed!
Men hvis du kører med en beta, hvorfor spørger du som om, om der er nogle der har erfaring med XP ?
Avatar billede tyller Nybegynder
21. juli 2001 - 19:45 #6
For sidste gang Det er xp final.. Og den har været \"fri\" i ca 3 uger...
Men hvis du ikke ved noget om det, så lad være med at kommentere emnet.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
21. juli 2001 - 19:47 #7
tyller:> Okay, men i så fald er den ikke lovlig !
Avatar billede foldager Novice
21. juli 2001 - 19:48 #8
Siden du er den første Tyller, har du så selv nogen erfaringer med XP?
Avatar billede tyller Nybegynder
21. juli 2001 - 19:49 #9
Who knows.. Men tak alligevel.. :-))
Avatar billede tyller Nybegynder
21. juli 2001 - 19:50 #10
foldager.. Ikke andet at den er perfekt, men den er svær at finde ud af netop fordi at den er så ny. Jeg har først lagt den ind her til aften..
Avatar billede foldager Novice
21. juli 2001 - 19:53 #11
Perfekt....der er et vovet ord om et splinternyt MS-produkt....:-) Vi får se!
Avatar billede tyller Nybegynder
21. juli 2001 - 19:53 #12
foldager.. Xp har samlet alle de bedste ting fra de forskellige Windows og har lagt det perfekt sammen. Den er så perfekt at arbejde med, og den gør meget selv (aut)
Avatar billede drean Nybegynder
21. juli 2001 - 19:54 #13
Win XP er såmænd meget godt, men lidt for poppet til min smag...dog er der nogle dejlige ting, som CD brænding, hurtigere opstart, explorer er blevet bedre, den viser mange flere ting om den pågældene fil, såsom dimensionerne på et billede o.l.
Jeg kan bare ikke klare meget at designet (slet ikke fejlene) er så poppet. Men jeg kommer da sikkert til at holde af det, da det har stabiliteten fra Windows 2000, en ting jeg ikke kan lide er snakken omkring man ikke skulle kunne afspille MP3 i den færdige, og diverse andre ting som man bare ikke kan.
Avatar billede foldager Novice
21. juli 2001 - 19:54 #14
det er ...et vovet ord
Avatar billede tyller Nybegynder
21. juli 2001 - 19:54 #15
foldager kommer du fra Helgsingør ??
Avatar billede foldager Novice
21. juli 2001 - 19:55 #16
Ohno....Vanløse....ja dvs. oprindeligt fra Ganløse.
Avatar billede tyller Nybegynder
21. juli 2001 - 19:56 #17
Jeg afspiller mp 3 uden problemer. Og java er ikke noget problem, den downloader selv et program (lille) der gør det muligt..
Avatar billede tyller Nybegynder
21. juli 2001 - 19:57 #18
foldager.. Ok der var bare lige navnet der ringede..
Avatar billede resten Nybegynder
21. juli 2001 - 23:52 #19
dejligt at nogle tør sige hvad de kører.
jeg kører selv xp final og det er dejligt godt nok engelsk version men aligevel perfekt styresystem så vi trosalt 2 der kører xp final tyller hehe :o) :o) hygge ps de tilkalder nok snart admin nu vi kører xp hahaha
Avatar billede burningice Nybegynder
22. juli 2001 - 02:02 #20
windows xp final... i må ha\' spist noget i ikk\' ku\' tåle...
Avatar billede tyller Nybegynder
22. juli 2001 - 10:24 #21
cyberfessor.. Der er vist noget du ikke var klar over hva ?? Vidste du ikke engang at xp final er til at finde ?? Buuu shame on you..
Avatar billede burningice Nybegynder
22. juli 2001 - 14:00 #22
tyller>> lad mig se et screenshot af versions nummeret... jeg tror ikke før jeg har set det... hvis du henvender dig til MS er det RC1 eller også er det to, som er den nyeste... til gengæld ved jeg godt at Office XP er færdig og ude i final version!!
Avatar billede resten Nybegynder
22. juli 2001 - 16:47 #23
jeg kører selv med xp pro/final :o) så jeg tror ham

Avatar billede tyller Nybegynder
22. juli 2001 - 19:22 #24
Cyberfessor.. Jeg sender ikke guld til hvem som helst..Men prøv nu at undersøge det.. Der er \"mange\" der kører med xp pro, men det er kun de udvalgte.. Du må regne med at der er mange lækager i dette syge spil, og jeg er åbenbart så heldig at være det rigtige sted på det rigtige tidspunkt..
Avatar billede burningice Nybegynder
24. juli 2001 - 01:03 #25
tyller>> lad mig dog se det screenshot !!
Avatar billede tyller Nybegynder
24. juli 2001 - 09:08 #26
cyberfessor>> Prøv lige at kikke op af siden, der er 2 foruden mig der har xp.. Jeg kender dig ikke, så jeg sender ikke noget som helst til nogen. Men du kan tro mig eller lade være, jeg ved hvad jeg har..
Avatar billede snowball Novice
24. juli 2001 - 09:15 #27
tyller: Du skal jo heller ikke sende noget til ham ! Du skal jo bare ta\' et screenshot og læg det på nettet så du kan overbevise alle os som ikke tror på dig ;o)

Snowball
Avatar billede resten Nybegynder
24. juli 2001 - 10:01 #28
det er dog utroligt!!!!! hvad fanden tror i vi gidder side og stille spørgsmål omkring noget vi ikke har.i er jo lige som små børn vis ikke du viser du det  eller det så tror vi ikke på det der hvor jeg kommer fra der tror vi på hinanden.
i love you XP
Avatar billede snowball Novice
24. juli 2001 - 10:30 #29
Jamen hallo! Hvor svært kan det være !? Ta\' en screenshot og læg det på nettet. Det ta\'r under 2 min. at gøre det og så lukker du jo munden på os alle én gang for alle !!! ;)

At I ikke vil vise det, tyder jo bare på at I ikke taler sandt ;o)

Snowball
Avatar billede tyller Nybegynder
24. juli 2001 - 16:14 #30
Dette er bedre kom og se ved selvsyn, er det ok ??? kontakt mig på hof2397@yahoo.dk
Avatar billede darkside Nybegynder
28. juli 2001 - 08:20 #31
Hm jeg tror at i mener RC1 den er sq ikke final.!
Avatar billede darkside Nybegynder
28. juli 2001 - 08:21 #32
Og RC2 er ikke ude endnu!
Tro mig, tilbringer 8 timer om dagen på mirc...
Avatar billede tyller Nybegynder
05. august 2001 - 08:10 #33
Baaarr
Avatar billede tyller Nybegynder
05. august 2001 - 08:19 #34
Har i fundet ud af at xp final pro, kører perfekt, selvom i mener at den ikke er på gaden ?????
Avatar billede cybermouse Nybegynder
05. august 2001 - 08:46 #35
hvorfor på irc der er de længe om at komme med de nye i forhold til newsgroups der er de med det samme jeg tror nemligt nok whaletales er en microsoft leak :)
Avatar billede cybermouse Nybegynder
05. august 2001 - 08:47 #36
foresten så er rc2 ude og har været det i en uges tid jeg kører selv med den :)
Avatar billede fxt Nybegynder
02. oktober 2001 - 10:24 #37
Hej alle sammen.
Jeg har lige fåget den Engelske XP med Office Xp.
(også på engelsk) nå men jeg vilspørge om der er nonle af jer der kan for tælle mig hvor dan vam for word til at Skrive de ord man siger Selv om det er på Engelsk???

Hilsen FXT.
Avatar billede fxt Nybegynder
02. oktober 2001 - 10:33 #38
udskyld at jeg trykkede forkert det jeg mente var
om der var nongen af jer der kunne fortælle mig om hvordan man for word til at skrive af nå man foreksempel siger  I WAS HERE LAST YEAR

FXT
Avatar billede burningice Nybegynder
02. oktober 2001 - 10:37 #39
prøv at stil dit spm i en anden kategori, tekstbehandling f.eks.