Avatar billede bloody-123 Nybegynder
31. maj 2010 - 09:18 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Brevfletning - Liste

Brugeren beskriver det sådan her:

"Det er når vi skal skrive flere ind i vores database som er oprettet i forvejen, f.eks. at der er oprettet 40 og vi skal skrive 10 nye ind
så laver den om på rækkefølgen, altså den putter de sidste nye ind midt i det hele."

Det er en liste de sidder med, med oplysninger på folk!

Jonas
31. maj 2010 - 09:20 #1
Hvilken fil er der tale om som datakilde? - Word, Excel, Access, ?????
31. maj 2010 - 09:22 #2
Måske var det en ide at kigge på denne liste, og få afsluttet nogle af dine åbne spørgsmål:
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/bloody-123
Avatar billede bloody-123 Nybegynder
31. maj 2010 - 09:36 #3
Har lige gjort :) Tak for påmindelseN!

Jamen det er WORD - Men tror vidst også den findet i Access format!
Avatar billede ptj_11 Forsker
31. maj 2010 - 22:34 #4
Kan det ikke lade siggøre at sortere listen?
/ptj_11
Avatar billede jkrons Professor
01. juni 2010 - 11:19 #5
Hvis jeres database er en Access-database og indtastningerne sker i en sorteret tabel (hvad enten der tastes direkte i tabellen eller via en formular), så vil nyindtastninger blive indsat på deres plads i sorteringsrækkefølgen og ikke nederst.
Avatar billede bloody-123 Nybegynder
02. juni 2010 - 09:53 #6
JAmen altså hvis vi siger der er 1-44 og de så kan skrive ny infomation ind så ligger den sig bare ved fx 22 i stedet for 45 som er den næste i rækken!

Jonas
Avatar billede jkrons Professor
03. juni 2010 - 16:02 #7
Jeg kan ikke umiddelbart give en forklaring, men for Access er rækkefølgen ligegyldig, da man typisk vil sortere data, når man udvælger dem, ikke når man indtaster dem.
Avatar billede bloody-123 Nybegynder
27. oktober 2010 - 11:44 #8
Kan jo ikke give point nogle steder???????????
Avatar billede bloody-123 Nybegynder
27. oktober 2010 - 11:47 #9
Jkrons får point