Avatar billede rikkepigen88 Nybegynder
31. maj 2010 - 23:15 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

programmør hjælp mod betaling

Hej jeg har oprettet dette indlæg http://www.eksperten.dk/spm/911006, så er der en god programmør i øst/nord jylland, som ville kunne hjælpe mig? Hvad det præcis drejer sig om, kan vi forhåbentlig snakke om privat.

Grunden til det helst skal være i øst/nord Jylland er at jeg gerne ville være til stede, for og se hvordan man laver det.

Betaling kan vi snakke om.
Avatar billede Jackount Nybegynder
31. maj 2010 - 23:33 #1
Man kan ikke sige ja hvis man ikke ved hvad opgaven er/hvilket sprog..

Fortæl bare lidt om hvad det skal blive til, og løn ofc, og helst hvilket sprog.
Avatar billede rikkepigen88 Nybegynder
01. juni 2010 - 06:21 #2
Okay jeg troede bare man kunne få lidt svar ved linket.

Men det er i php, måske også javascript, men det har jeg ikke så meget forstand på. For det er nogle funktioner til en webshop, som jeg gerne ville have lavet. Altså lave om på det færdig lavet script jeg har.

Løn det tør jeg ikke sige, for jeg ved ikke hvor lang tid, det ville tage og ændre.
Avatar billede rikkepigen88 Nybegynder
01. juni 2010 - 15:01 #3
Okay jeg beskriver lige noget af det jeg gerne ville have lavet..

Jeg har et færdig lavet webshop, php script, men det skal laves lidt om på, før jeg synes det ville være perfekt.

1: jeg ville gerne have lavet så hvis en kunde forsøger og bestille noget uden for arbejdstiden, så kommer der en boks frem hvor der står om han er sikker på at bestille uden for arbejdstiden.

2: Lavet så hvis klokken f.eks. er 16, så skal det f.eks. kunne gøres sådan, at man kunne gøre så det kan blive leveret til klokken 19. Håber i forstår, men noget ala det de har på just-eat

3: Laves så når der går bestillinger ind på noget mad, så modtager jeg en mail, hvor jeg kan se hvad de har bestilt, og hvornår de ønsker det klar, om de selv henter eller om det skal være levering, og selvfølgelig navn adresse og sådan nogle vigtige oplysninger.

4: Der skal lige laves om på kunde reg, altså der hvor en kunde kan oprette sig som medlem, med navn, adresse, login og hvad der nu ellers skal være..

Det var vel de 4 ting der skulle laves, håber der er en der ville kunne hjælpe mig selvfølgelig mod betaling.
Avatar billede MartinCarlsen Nybegynder
07. juni 2010 - 11:31 #4
Hejsa,

Jeg er godt nok fra Fyn af, men selve udviklingen af systemet er der jo ingen grund til at være sammen for - hvis du ønsker en fremvisning kan jeg sagtens komme til jylland.

Men jo, jeg er en udvikler der ikke har lavet andet end at kode PHP, MySQL og Javascript de sidste mange år med fokus på webshopsystemer.

Det system som du søger burde jeg snildt lige kunne klare - så smid mig en mail på mail@martinc.nu og så tager vi den derfra :).

Mvh.
Martin Carlsen
Avatar billede MadsenDK Juniormester
08. juni 2010 - 13:00 #5
Jeg har en kompetent webudvikler der kan løse opgaven for dig, bosat i Århus.

Du er velkommen til at kontakte mig på: projektwebpro@gmail.com

Så kan vi snakke om kravsspecifikation og pris.