Avatar billede nicidem Nybegynder
01. juni 2010 - 12:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Telefonstik til Rj-45?

De fleste har nok et stik der går fra det gamle telefonstik til Rj-11 og så i telefonen.

Kan man også få den type stik med Rj-45 udgang?

Så slipper jeg for at rode med kabler, når jeg skal have flyttet min router. Prøvede med Rj-11, men det gav kun 1/4 hastighed.
Avatar billede morfus Nybegynder
01. juni 2010 - 12:35 #1
Er det sådan en her du mener ?
http://www.elvvs.dk/category.2269.article.19221
Avatar billede ksoren2 Nybegynder
01. juni 2010 - 12:40 #2
Er det det klassiske spørgsmål, hvor du prøver at omgå modemet? Det vil nemlig ikke virke.
Avatar billede nicidem Nybegynder
01. juni 2010 - 12:47 #3
Det var et alm. telefonstik i ved dem med 3 lange indgange: |_| og så til Rj-45.

Jeg forsøger ikke at omgå modemet.

Jeg omgik dog en boks jeg fik fra TDC i sin tid.. Siemens: Xpresslink.. Og derefter var min hastighed, som den skulle være.