Avatar billede Spangsberg Nybegynder
01. juni 2010 - 22:47 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Rengøring af skærme

Der findes efterhånden et hav af produkter til rengøring af Lcd og LED skærme, men er der en testvinder?

Hvad bruger I? Tilfreds? købes hvor? ca. pris?
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. juni 2010 - 23:00 #1
En bomuldsklud med vand hårdt opvredet er lige så god som alt det man kan købe efter hvad jeg har erfaret.
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2010 - 07:32 #2
vand der tørrer danner kalk så det skal være demoraliseret (tror jeg det hedder)hvis det skal bruges.

du kan købe spraydåser med det i alle tv forretninger og så meget bruger man heller ikke af det -holder længe

http://www.kandu.dk/spg74397.aspx
Avatar billede claes57 Ekspert
02. juni 2010 - 15:13 #3
du skal bruge en fnugfri klud - de fås bla hos optikere. Og brillerens, hvis skærm er fedtet - ellers som #1 skriver.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juni 2010 - 20:30 #4
#2 man tørrer selvfølgelig af lige bagefter...

Men ryges der i det rum skærmen står i, er vand ikke nok.
Avatar billede Vandreren Novice
03. juni 2010 - 14:38 #5
Demoraliseret vand? Det må være vand uden moral. ;)

demoralisere, verb. -r, -de, -t
  1. demoralisere ng, nedbryde nogens moral.
voldsdyrkelsen i medierne demoraliserer de unge
demoralisation · demoralisering

Det hedder snarere demineraliseret eller demineraliseret vand.
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2010 - 16:02 #6
det er fint med strøtanker men har ikke noget med spørgsmålet at gøre vel.
Avatar billede Spangsberg Nybegynder
11. juli 2010 - 13:14 #7
Tak for svarene. I må gerne sætte svar ind så jeg kan fordele point.

mvh.
Avatar billede Spangsberg Nybegynder
27. marts 2011 - 17:48 #8
lukker da ingen svare,,
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2011 - 07:37 #9
du skal bede den du vil give point om at lægge et svar du accepterer

nu har du lovet mekanikkeren 30 point og så gået uden at give ham den - tænk på næste gang du skal til ham !!!!!!

om nogen har hjulpet er jo ikke godt at vide så vel
Avatar billede Spangsberg Nybegynder
28. marts 2011 - 09:11 #10
Treatmenice,

Læs:

"Skrevet <b>søn. d. 11. juli 2010 kl. 13:14:53|</b> #7
Spangsberg
Spangsberg (1.575 point)
www.rentak.dk
Tak for svarene. I må gerne sætte svar ind så jeg kan fordele point.

mvh."

Nu har den stået åben i 8 måneder efter jeg har bedt om svar, så jeg kunne fordele point. Jeg får konstant mails om denne tråd, så nu må det være nok.

Du er velkommen til at få dine point. Ville egentlig gerne have fordelt pointene, men nu får du dem alle. Opretter en tråd til dig, men holder den ikke åben i 8 måneder igen.
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2011 - 09:51 #11
det er meningen du skal bede vekommende du vil give point lægge et svar du accepterer
nu er det bare for sent

behold du dem bare