Avatar billede jojo-orakel Nybegynder
02. juni 2010 - 18:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

HTC Desire Syns...

Hej
jeg har et spørgsmål jeg håber der er nogle af jer der kan hjælpe med.

Jeg har købt en htc desire mobil, dertil følger der et program med til at synkronisere mobilen og computeren, jeg har installeret programmet og gjordt det som stod i anvisningen.
men når jeg så vil bruge det virker det ikke det starter fint men den vil ikke syns... med telefonen selvom det er efter anvisningerne. jeg bruger Windows 7 64bit system.
Er der nogle der har haft det samme problem og evt. kan hjælpe?

Der kan være stavefejl i teksten
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2010 - 07:47 #1
Avatar billede killer_bee Nybegynder
03. juni 2010 - 11:29 #2
jeg har Desire også, og det du skal gøre er når du tilslutter tlf så skal du på telefonen vælge hvilken "mode" den skal kobles med - der er charge only, storage device, sync ... og så en til kan ikke huske... men når du har koblet den til så unlock skærmen så burde de valg være der.

Jeg har ogzå win 7 64 bit og det virker fint. og download det nyeste htc sync her:
http://www.htc.com/europe/supportdownloadlist.aspx?p_id=312&act=sd&cat=all