Avatar billede jojo-orakel Nybegynder
02. juni 2010 - 19:01 Der er 3 kommentarer

Hjælp til E-mail udbyder

Hej

Jeg vil høre om nogle hved hvor man kan finde en udbyder der kun udbyder e-mail som kan bruges i outlook, jeg har selv hotmail, men jeg kunne godt tænke mig noget andet som kan bruges i outlook.

nogle der kan hjælpe
02. juni 2010 - 19:04 #1
Hvad med at bruge GMail ? Den kan spille sammen med Outlook ligesom en enhver anden POP3 E-mail ...
Avatar billede jojo-orakel Nybegynder
02. juni 2010 - 19:40 #2
jeg har også kikket lidt på det men uden hel men jeg vil gi det forsøg til
02. juni 2010 - 20:03 #3
http://mail.google.com/support/bin/answer.py?hl=da&answer=13278

(Jeg har to GMail adresser som bliver redigeret til min "normale" TDC E-mail i MS Outlook 2007...)