Avatar billede pablopablo Nybegynder
03. juni 2010 - 20:13 Der er 22 kommentarer

Hurtigt internet

Hejsa...

Ved i hvor jeg kan anskaffe mig en 50/50 Mbit internet forbindelse (eller der omkring) i KBH til en fornuftig pris?

Mvh. PabloPablo
03. juni 2010 - 20:25 #1
Provokation: Ka' ikk' la' vær': Så kan det måske også hjælpe på din hurtighed med at vende tilbage til dine tildligere spørgsmål -> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/pablopablo (Dem der ikke er grønne)

http://www.telepriser.dk/
http://bredband-priser.dk/
http://www.bredbaandsguiden.dk/bredbaand
osv osv osv ...
Avatar billede pablopablo Nybegynder
03. juni 2010 - 20:42 #2
I know...sorry....

ja der findes mange udbydere - men så vidt jeg kan se, ingen som tilbyder synkrone linier...med fx. 50Mbit i upload...??
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. juni 2010 - 21:34 #3
Nok et dumt spørgsmål, men det er vel til erhvervsbrug?
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. juni 2010 - 21:40 #4
Avatar billede pablopablo Nybegynder
07. juni 2010 - 19:13 #5
telia er alt for dyre...5-6 kilo for en 100 Mbit... :(
Avatar billede JulieCph Nybegynder
17. juni 2010 - 12:52 #6
Nu hvor du bor i Kbh., så er Perspektiv Bredband oplagte. De har op til 50 Mbit, og lige pt. kører de tilbud med gratis oprettelse.
Og hvis du bor i boligforening, og kan få alle andre med, er der også mulighed for fiber med op til 100 Mbit til en billig penge (med mulighed for op til 1000 Mbit ad åre).
Det er vel værd at undersøge...
Avatar billede bredbaandmobilt Nybegynder
05. juli 2010 - 16:34 #7
Du kan se dem alle her:

Http://www.danskbredbaand.info

Personligt ville jeg også kigge på perspektiv.

Alternativt har skyline.dk faktisk vilde nok linjer, men de er pænt dyre.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. juli 2010 - 18:50 #8
#3 ????
Avatar billede pablopablo Nybegynder
03. august 2010 - 16:32 #9
#3 - nope
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. august 2010 - 20:06 #10
Hvad i alverden skal du så bruge en 50/50 forbindelse til???
03. august 2010 - 20:39 #11
(Imponator effekten ?) *S*
Avatar billede pablopablo Nybegynder
03. august 2010 - 21:12 #12
Det er sagen uvedkommende... ;-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. august 2010 - 21:14 #13
"Skal du have 50 mbit/s med symmetriske down- og upload-hastigheder, er det fiberselskaberne, du skal sætte din lid til.

Her er det billigste bud Dansk Bredbånd på NRGi/Energi Danmark-fibernettet, der kan gøre det til 299 kroner om måneden. Samme pris som TDC tilbyder en 10 mbit/s ned og 1 mbit/s op til. Det kræver dog, at du bor i Djursland-området.

Det næstbilligste alternativ er også Dansk Bredbånd, bare på TDC's sjællandske fibernet. Her skal du betale 329 kroner for en 50/50 mbit/s forbindelse."

Kilde: http://www.computerworld.dk/art/100456?page=3

http://dbnet.dk/493.aspx
Avatar billede Sebberk Nybegynder
16. oktober 2010 - 11:49 #14
Til mobilt bredbånd vil jeg anbefale http://www.mobiltbredbaand.eu/
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. oktober 2010 - 21:47 #15
http://www.mobiltbredbaand.eu

Kan ikke se den er særligt brugbar, da den mangler vigtige spillere på markedet!!!
M1, TDC, Fullrate, Telenor, Onfone, Skyline og Net1.
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. oktober 2010 - 21:49 #16
Desværre må du finde dig i denne offentlige nedgørelse af en side med gode intensioner, da du af underlige grunde har fjernet muligheden for at kontakte dig internt...
Avatar billede Sebberk Nybegynder
16. oktober 2010 - 21:55 #17
Hej John

Jeg har fjernet kontakt da jeg fik for meget spam.
Net1 er der ikke fordi de har en anden målgruppe med deres mobile bredbånd end dem jeg henvender mig til.

De andre har jeg dog valgt at udelade, fordi jeg enten selv har dårlige erfaringer med firmaet samt for ikke at få listen til at være for lang.
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. oktober 2010 - 21:57 #18
Og så er der fejl oplysninger...
3 mobilt bredbånd: du skriver at der ikke er forbrugsgrænse. Der er max forbrug på 20 Gb. (der er max forbrug på alle udbydere, og de skruer alle ned for hastigheden hvis grænsen nås).
Avatar billede Sebberk Nybegynder
16. oktober 2010 - 22:01 #19
Det er korrekt. De oplyser det dog selv som maks forbrug(indtil den grænse de selv skriver senere), men ja du har ret :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. oktober 2010 - 22:03 #20
Er det ikke lidt fordømmende at andre firmaer ikke kommer på listen, blot fordi du ikke har gode erfaringer med dem?
Har selv bedre erfaringer med nogle udbydere end andre, men ligefrem at filtrere fra på en side der er sat så professionelt op, ja det er lidt synd. De udbyder jo alle nettet og nogle mere end andre, så de burde komme på listen, selv om du har dårlig erfaring med dækningen hos nogle af dem.
Avatar billede Sebberk Nybegynder
16. oktober 2010 - 22:06 #21
Det er jo min mening :) Hvis jeg har fået dårlig behandling og dækning af et firma, så har jeg ikke ondt ikke at reklamere for et specielt firma, og med min lille side tror jeg også de er lige glade.
28. oktober 2010 - 06:58 #22
(Tror ikke vi/I læser/hører mere fra <pablopablo> http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/pablopablo ! )