Avatar billede smudger Novice
04. juni 2010 - 00:06 Der er 1 løsning

GPO vil ikke installere paa XP maskine

Jeg har lavet mig et domain paa en win 2k8 r2 server. Jeg har oprettet en gpo som installerer et program. Programmet ligger ogsaa paa win 2k8 r2 serveren.

Jeg har derefter installeret en Win 7 maskine og logget den paa domainet. Programmet bliver installeret korrekt.

Derefter har jeg installeret en Win XP maskine og logget den paa domainet. Programmet bliver IKKE installeret. I event vieweren staar der:
...... The installation source for this product is not available. Verify that the source exists and that you can access it.

Mangler der rettigheder? Hvad goer jeg galt?
Avatar billede smudger Novice
04. juni 2010 - 21:44 #1
Kan ikke forklare hvorfor, men her er loesningen: I stien til msi, husk at bruge navnet paa computeren, ikke IP'en.