Avatar billede justrace Novice
04. juni 2010 - 22:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Bruge 2 lydkort samtidig, hvordan..?

Hej, jeg har 2 USB-lydkort, og vil gerne have dem til at køre samtidig.

Kan det lade sig gøre, og hvordan får man overbevist Vista om det?
Avatar billede z4nd3r Nybegynder
04. juni 2010 - 22:40 #1
Jeg tror ikke det kan lade sig gøre, og hvad er meningen med det?
Avatar billede justrace Novice
04. juni 2010 - 22:48 #2
Jeg er også selv i tvivl, men derfor skal man jo se om der findes løsninger. :)

Jeg har 2 sæt studiemonitorer, og de skal ikke være sluttet til samme lydkort, og i stedet for at gå ind i indstillinger og vælge det andet lydkort til standard, ville det jo være nemmer hvis de bare kunne køre på samme tid.
Avatar billede jokkejensen Novice
05. juni 2010 - 00:51 #3
sidder der forstærker i de studiemonitorer ? - for line-out på lydkort er ikke særligt kraftigt ?

De fleste flere kanals lydkort, prompter op når man indsætter et minijack med en menu om hvilken enhed man har indsat og type - her må du kunne spille stereo med 4 højtalere - da det er dit ønske ik ?

Ellers kør det gennem en gammel, men go forstærker.

/J
Avatar billede justrace Novice
05. juni 2010 - 01:13 #4
Jo, det er aktive højttalere.

Nej, ikke 4 samtidige højttalere, men da de har lidt forskellig karakteristik, vil jeg bruge de 2 sæt alt efter hvad jeg hører.
Avatar billede justrace Novice
18. august 2010 - 13:41 #5
Lukker