Avatar billede Tigerbite Nybegynder
08. juni 2010 - 14:57 Der er 2 kommentarer

Textfile gem til Phpmyadmin database og søgenhed

Hej.
Jeg er igang med at lave min hjemmeside. Jeg har brug for hjælp til at lave en Textfield hvor man kan skrive i, derefter skal man  kunne submit det man har skrevet så det bliver gemt i min Phpmyadmin database.
Der må også gerne være en Titel field så man kan søge på overskriften. *se under..*
Det er 1 ting.

Hvis i har lyst må i også hjælpe mig med så folk kan søge efter det man har skrevet og gå ind og se hvad man har skrevet
Avatar billede majbom Novice
08. juni 2010 - 18:49 #1
nu er der ikke noget der hedder phpmyadmin database, men til php bruger man oftest mysql-database og der er dertil lavet et administrationsmodul, som hedder phpmyadmin - så er det på plads :)

hvis du starter fra toppen og går igennem alle artiklerne her: http://phpartikler.dk/ er jeg sikker på du lærer hvad du skal, for at kunne løse din opgave.
Avatar billede majbom Novice
04. november 2010 - 14:06 #2
kom du videre?