Avatar billede Slettet bruger
12. juni 2010 - 09:43 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvad er attraktionen ved fodbold i TV ?

Var lige og køre en tur i går aftes ved 9-tiden: Gaderne var praktisk talt lagt øde!
- havde der været et terrorangreb, var der giftgasser i luften, udgangsforbud ?

Næh, men to grupper af yngre mænd, med tykke lår og ens tøj, løb rundt efter en bold, på en græsplæne, omme på den anden side af Jorden!

Jeg kender ingen af spillerne personligt og ku' ikke være mere ligeglad med hvem der vandt...
(NB: Ingen vandt - "kampen" endte "uafgjort" = 200% spild af tid ?!?)

Kan nogen prøve at forklare hvad f.. der foregår ?
Avatar billede Slettet bruger
12. juni 2010 - 09:47 #1
det er skak i stor format.
opfat det som brikker der kan flyttes med individuelle evner

m.v.h
12. juni 2010 - 09:58 #2
Hvilket fodbold ???

Det der fjollede noget hvor to håndfuld mænd i én tøj render rundt på en græsplæne efter én rund bold ? Når de endelig har fået fat i bolden så giver de den bare videre ?

Gi' dem da en bold hver !!!
Avatar billede Slettet bruger
12. juni 2010 - 10:18 #3
#1
Skak i stort format.. Ja, du har nok fat i noget dér...
- men hvornår har VM i rigtig skak lagt gaderne øde ?

#2
Jeg tvivler på at dét ville gøre det mere interessant at se på..
Avatar billede haverslev Novice
12. juni 2010 - 10:27 #4
Bold!! - NEJ, lad os få nogle TDF bjerg etaper - med eller uden doping, det er et fedt, de skal jo stadig slæbe cyklen op over toppen :-)
Avatar billede Slettet bruger
12. juni 2010 - 11:02 #5
6 tilføjelser til reglementet, for at gøre det udholdeligt at overvære:

§1) Der spilles til 1 - første scoring ender kampen.
- uanset om det tager 2 minutter eller 48 timer.

§2) Ingen "halvlege", ingen pauser.
- spillerne kan sætte sig og tage en puster hvis de bliver trætte, men kampen fortsætter.

§3) Ingen udvisninger.
- skader en spiller en anden, tildeles forurettede "frispark" mod samme legemsdel på synderen.

§4) Ingen indkast eller hjørnespark.
- fumler et hold bolden ud af banen, vinder det andet hold kampen.

§5) Naturlighed.
- der skal være ca. lige mange kvinder og mænd på et hold.

§6) Upartiskhed.
- holdenes identitet afsløres først efter kampen, mens der spilles kaldes de blot Rød og Blå.
Avatar billede peternoltus Novice
12. juni 2010 - 10:37 #6
Kvindelig mudderbrudning i ++++sumo klassen
Avatar billede repsakasper Juniormester
12. juni 2010 - 11:02 #7
HVad der foregår ?

Jamen det er jo meget klart!
- Det er en stor flok af mænd der render rundt efter en rund bold, og denne runde bold er så kvinden, du ved, skør som en kugle og sådan.. :D
- Der er rigtig mange mænd der trænger til at afreagere efter de hjemlige strabasser, og det er det fodbold har hjulpet med..

Så hvis du nogensinde bliver træt af din kone/kæreste, så tag og spil noget fodbold. Det er det der virker bedst! :D
Avatar billede Jensen DK Novice
12. juni 2010 - 13:49 #8
Giv dem en bold hver, så er det løst.
12. juni 2010 - 13:53 #9
... så bliver det nok for svært for 'målmanden' *G* ...
Avatar billede Slettet bruger
13. juni 2010 - 22:36 #10
Nå, her sker der ikke så meget - jeg sender mine regelementsændringer til Afrika istedet.
- måske kan de nå at få dem implementeret inden finalen...