Avatar billede Tigerbite Nybegynder
14. juni 2010 - 14:38 Der er 8 kommentarer

Loginsystem som Phpbb' Forum

Hej Eksperter.
Jeg er begynder i PHP og er igang med at lave en guitarhjemmeside, hvor folk skal kunne logge ind, skrive på forum, lægge billeder ind på deres bruger.
Jeg leder efter et Membersystem (eller Loginsystem) som kan:
- Registrere en bruger i en Mysql database
- Sende brugeren en Aktiverings-email som brugeren skal trykke på før han kan bruge sin "User"
- Logge brugeren ind
- Lave brugerens profil om, med et album og personlig information.

Alt dette jeg leder efter er somhen et loginsystem som ligner PHPBB rigtig meget.

Hvis i kender et færdiglavet loginsystem som har dette til en fair pris, eller i bedste tilfælde "Gratis".

Please hjælp mig :)
Avatar billede Rebjorn Nybegynder
14. juni 2010 - 14:57 #1
Hvorfor bruger du så ikke bare phpBB?

Det kan alt det du vil og er gratis.
Avatar billede Tigerbite Nybegynder
14. juni 2010 - 15:19 #2
Jeg ved ikke hvordan jeg river Login systemet ud fra forummet Phpbb :S
Avatar billede Rebjorn Nybegynder
14. juni 2010 - 16:13 #3
Så forstår jeg ikke hvad det er du vil have.

- Har du et eksempel på en side der bruger det du vil have?
- Vil du have en "portal"/forside hvor brugerne kan logge ind og se nyheder etc. ?, for så kan du bruge forum softwaret: SMF og communitiets plugin: TinyPortal.
Avatar billede KlamHuggeren Nybegynder
14. juni 2010 - 16:56 #4
Hvad med at sætte PHP-fusion op.

Der er indbygget loginsystem hvis man ønsker det og der kan du selv lave design, vælge hvilke sider man skal kunne se som bruger og ikke kan. der er også "aktiverings e-mail" som du ønsker

kig på det (;

http://www.php-fusion.dk/frontpage.php
Avatar billede Tigerbite Nybegynder
17. juni 2010 - 13:14 #5
Til Rebjorn. Noget som det system Wechat.dk bruger
Avatar billede Tigerbite Nybegynder
17. juni 2010 - 13:14 #6
Bare loginsystemet
Avatar billede Rebjorn Nybegynder
21. juni 2010 - 23:36 #7
Det ser ud til at de bruger WordPress med et Login Plugin.

Er det, det du leder efter?
Avatar billede akyhne Nybegynder
06. juli 2010 - 03:47 #8
SMF, Tiny Portal & Aeva Media kan gøre hvad du mangler.