Avatar billede evalon Nybegynder
15. juni 2010 - 10:17 Der er 4 kommentarer

Søger en gratis webhotel udbyder som f.eks. google sites, men enklere ...

Hej

Håber i kan hjælpe med dette spørgsmål:

Jeg søger en webhoteludbyder, hvor det er muligt gratis at oprette nogle få & enkle hjemmesider efter eget grafisk layout. Det skal være meget enkelt og intuitivt at arbejde med da flere IT "ukyndige" vil have adgang til siderne.

Jeg har kigget på Google Sites (hedder det vist), men oplever det ikke specielt intuitivt.

Findes der andre sådanne sites til et .dk domæne (gerne et subdomæne, men .dk)

Venlige hilsner

Jesper
Avatar billede maniactor Nybegynder
15. juni 2010 - 10:23 #1
Du kan prøve at tage et kig på http://www.internetplads.dk/

Jeg brugte tidligere frac.dk, frip.dk og 1go.dk - men jeg ved ikke om de kører mere.
Avatar billede evalon Nybegynder
15. juni 2010 - 10:42 #2
Hej

Tak for tippet!

Jeg har netop kigget på 1go.dk - det er ikke helt gratis mere, men ca. 50 kr./år. Det er en fin mulighed så ikke behov for flere svar.

Tak for hjælpen,

Venlige hilsner

Jesper
Avatar billede KlamHuggeren Nybegynder
15. juni 2010 - 11:22 #3
Jeg vil lige sige at 1go har rigtig meget nedetid.

Det virker som om siden er "død"

Du kan se de ikke har den seneste PHP version deres sidse copyright var i 2003

Hvis du alligevel er ude i at betale så tag one.com og deres mindste webhotel - det er lidt dyere men du får også 10 gange mere for pengene
Avatar billede theman1234 Nybegynder
24. august 2010 - 20:32 #4
kender en måde man kan få en gratis hjemmeside med .tk domene hvis du er interesseret. Det er 100% gratis