Avatar billede kew1n Nybegynder
16. juni 2010 - 16:31 Der er 1 kommentar

Google Chrome Extension XMLHttpRequest

Hej Eksperter,

Jeg er igang med at lave min første Google Chrome Extension.
Mit problem opstår når jeg forsøger at lave et XMLHttpRequest som skal hente indholdet fra en ekstern side.

Jeg har forsøgt med følgende kode:

function init() {
var req = new XMLHttpRequest();
req.open('POST', 'http://www.mozilla.org/', false);
req.setRequestHeader("Content-Type", "application/x-www-form-urlencoded; charset=utf-8");
req.send(null);
if (req.status == 200) {
  alert(req.responseText);
}
else {
  alert(req.status);
}

Hvilket fungerer fint - men hvis jeg ændrer url'en til hvilken som helst anden fungerer det ikke.
Er der nogen der kan svare mig på hvad der er galt?

I min manifest.json fil har jeg skrevet alle de url'er jeg har prøvet under permissions.

Er det fordi websitet jeg forbinder til skal acceptere XMLHttpRequests?

Håber på et par kloge ord og en løsning :)

Tak på forhånd.

Mvh. Kevin
Avatar billede kew1n Nybegynder
18. juni 2010 - 07:53 #1
Kan det virkelig passe at der ikke er noget der kender til ovenstående?

Tror ikke i behøver fokusere på at det er en chrome extension men blot selve xmlhttprequestet.

Håber fortsat på en løsning.

Tak!

Mvh. Kevin