Avatar billede Alberthaff Nybegynder
20. juni 2010 - 21:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Webhotel

Jeg er 14 år og har startet hjemmesiden www.gaming-2200.dk

Den er primært til tutorials og game downloads, men jeg har brug for en billig server med meget hukommelse, da mange af filerne fylder meget.

er der nogle der kender et billigt sted at købe webhotel?

den skulle helst kunne køre forholdsvist billigt i drift :)

Krav til webhotel:
* Hurtigt forbindelse.
* My Sql database.
* PHP.
* Mail server.
Avatar billede DanielXavier Nybegynder
20. juni 2010 - 22:02 #1
Avatar billede kokkens Nybegynder
20. juni 2010 - 22:03 #2
www.servage.net masser af plads
Avatar billede w13 Novice
20. juni 2010 - 22:04 #3
Surftown.dk er vist rimelig billigt. Ellers vil jeg klart anbefale Servage.dk eller Gigahost.dk, der koster mere end Surftown, men giver dig meget mere plads og større kodningsfrihed. Hos Servage får du endda første domæne gratis.
Avatar billede gustav1994 Nybegynder
20. juni 2010 - 22:48 #4
Kan kun anbefale Surftown.

De har massere plads og som nogle af de eneste fast trafik grænse.
Dette er godt, da stort set alle de andre hoteller som tilbyder fri trafik ikke tillader "download" sites.

Håber du vil tage et kig på dem, kan kun anbefale dem.
Avatar billede ASPAmatoer16 Nybegynder
21. juni 2010 - 00:58 #5
Jeg er helt enig med de 2 andre.
Surftown tilbyder god service for pengene, og jeg har indtil nu ikke haft nedetid eller andet at brokke mig over.
Avatar billede it-dk Nybegynder
24. juni 2010 - 22:30 #6
Hej

Du kan også sammeligne udbydere på www.hostindex.dk