Avatar billede pedersen66 Praktikant
23. juni 2010 - 12:32 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

ovf. ved årets afslutning

findes der ikke en funktion i C5 4,0 der kan overføre balance og reslutatsopgørelse til et exel regneark til udskrivelse til brug af indsendelse af årsraport til selskabsstyrelsen ??????????????

meget presset skal indlevere senest den 24-6-2010.

og i tilfeldet af at der gør hvad er fremgangs måden så.
Avatar billede Titan38 Praktikant
23. juni 2010 - 13:11 #1
Når du udskriver rapporter kan du helt tilbage fra vers. 3.0 overføre direkte til excel. I stedet for at vælge udskrivning til din sædvanelige printer vælger du Excel.
Du får så et skema frem Hvor du skal vælge start række/kolonne og så vælge Ja/Nej til en masse punkter (10) vedr. layout.

Nu burde din udskrift automatisk blive overført til Excel og åbnet.
Avatar billede pedersen66 Praktikant
23. juni 2010 - 13:40 #2
hjælper desvære ikke har ikke 3,0
Avatar billede Titan38 Praktikant
23. juni 2010 - 15:15 #3
Som sagt det fungerer FRA vers. 3.0, og derfor også i vers. 4.0 standard!!
Avatar billede Titan38 Praktikant
23. juni 2010 - 15:16 #4
Send mig en email adr. så skal du få det i billeder!
Avatar billede pedersen66 Praktikant
24. juni 2010 - 17:58 #5
ja nu er vi på noget af det rigtige, mail sendt internt :):)
Avatar billede pedersen66 Praktikant
15. juli 2010 - 11:29 #6
titan du ville sende nogle billeder ?? har ikke modtaget nogle nednu