Avatar billede lraj Nybegynder
24. juni 2010 - 09:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med banken

Hej kære nødder.

Jeg har et lille problem. Problematikken ligger i, at jeg her den anden dag overhævede 11.000 i banken. Det er egentlig et "gratis" lån jeg vil tage. Jeg havde egentlig tænkt mig at derefter oprette mig i danske bank, så banken ikke tager min løn når jeg får den udbetalt hver 14. dag. Jeg vil selvfølgelig beholde begge banker på samme tid, men jeg er blevet lidt i tvivl da en klassekammerat tidligere nævnte at min gæld bare ville blive flyttet med over i danske bank, er dette korrekt eller kan jeg stole på de penge jeg putter i min nykomne bank bliver der?

evt. bekræftende kilder
Avatar billede aners Nybegynder
24. juni 2010 - 09:45 #1
Du kan sagtens være kunde i flere pengeinstitutter. Det din kammerat muligvis taler om er at skifte pengeinstitut, derved flytter din gæld selvfølgelig med.

Ring til det pengeinstitut du har i tankerne og få en snak med dem, det er absolut den mest sikre måde at gøre tingene på.
Avatar billede lraj Nybegynder
24. juni 2010 - 11:12 #2
Ved du om en eventuel tilbage betaling samme dag vil medføre rente for overtræk jeg også skal betale?
Avatar billede lraj Nybegynder
04. august 2010 - 14:01 #3
Jeg synes aldrig jeg fik noget uddybende svar, jeg fandt derfor også ud af det på egen hånd.