Avatar billede Stemadsen Nybegynder
26. juni 2010 - 14:00 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Høretelefoner til trommeslager

Jeg søger nogle gode ørebøffer - mest til brug sammen med trommerne (elektrisk trommesæt). Jeg har brug for et par, der lukker nogenlunde af for støj, men først og fremmest skal de være rimelig billige, have god lyd og sidde ordentligt på hovedet.

Jeg har søgt en del på fora og andre hjemmesider, men har fået mange forskellige svar (oftest også dyre).

Prisen skal helst ligge under 600 kr. - er det muligt?
Avatar billede Stemadsen Nybegynder
26. juni 2010 - 14:07 #1
Glemte en ret vigtig ting: Det er mest bassen jeg tænker på, når jeg siger god lyd, da det er svært at finde i høretelefoner ... (Jeg spiller jo trommer, og stortrommen skulle gerne kunne høres.)
Avatar billede store-morten Ekspert
26. juni 2010 - 14:35 #2
Avatar billede Stemadsen Nybegynder
26. juni 2010 - 16:59 #3
Der har jeg kigget, men ud fra det kan jeg jo ikke vide, hvordan lyden er i dem for eksempel.

Er der nogen, der har gode eller dårlige erfaringer?
Avatar billede store-morten Ekspert
26. juni 2010 - 18:11 #4
Det jeg kan læse på nettet er:
At nogen vil ha "Bøffer" til flere 1000.- kr.
Andre kan nøjes med Ipod øre-proppe og et par høreværn.
Avatar billede Stemadsen Nybegynder
28. juni 2010 - 00:52 #5
Har du selv nogen af delene?
Avatar billede store-morten Ekspert
29. juni 2010 - 22:37 #6
Nej, Google er min ven :-)
Avatar billede Stemadsen Nybegynder
30. juni 2010 - 13:37 #7
Det er egentlig en meget god idé. Høreværn er heller ikke nært så dyre, og små in-ear-hovedtelefoner med bas har jeg allerede ...

Det ser ikke ud til, at der er nogen, der kan svare på mit oprindelige spørgsmål, så du får pointene. :)
Avatar billede store-morten Ekspert
30. juni 2010 - 15:39 #8
Prøv det af :-)

Hvad der er sparet er tjent.