Avatar billede Gonner Nybegynder
29. juni 2010 - 16:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Trådløs udskrivning via D Link DP-G310

Jeg har i ca 1 år brugt en trådløs printerserver (Dlink DP-G310) UDEB nogen problemer overhovedet... MEN nu har jeg fået en ny HP bærbar med Windows 7 64Bit og så startede problemet: Den kan ikke skrive ud trådløst, kun eeeen gang når netkortet har været "afinstalleret ( Driver slettet, og genstartet) herefter når jeg prøvet fra den bæebare med WIN 7, skriver printeren (HP Color laserjet 1600) DOKUMENT UDSKRIVES i display og så sker der ikke mere. ALLE de andre pcér på samme net, trådløs som kablet virker 100 %. Driver er hentet hos HP i 64 bit version, og Dlink er opgraderet til seneste version. Jeg kan tage USB kabel fra den trådløse printerserver og sætte den i HP pcén og så kan jeg udskrive HVERGANG.... Hjælp...!
Avatar billede japping Nybegynder
29. juni 2010 - 18:01 #1
Ifølge dette produktdatablad : ftp://ftp.dlink.eu/datasheets/DP-G310.pdf, supporterer DP-G310 ikke til Win7 men kun Windows 98, ME, 2000, XP.
Avatar billede japping Nybegynder
29. juni 2010 - 18:01 #2
Og et svar.
Avatar billede Gonner Nybegynder
29. juni 2010 - 21:00 #3
Hej japping. Den har kørt perfekt, den første måned, med flere daglige udskrivninger på WIN7 64 maskinen, (Denne vigtige info fik jeg ikke med i første tråd)  ... Men pludselig ville den ikke mere...:-(
Avatar billede Gonner Nybegynder
03. juli 2010 - 08:38 #4
Tak for dit svar. Du havde nok ret, jeg har flyttet printeren over på min Dlink NAS 323 server, den er dog ikke trådløs, men nu printer jeg uden problemer med Windows 7.....