Avatar billede gaardbo Nybegynder
09. juli 2010 - 14:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sort skærm efter kort tids redigering i Pinnacle Ultimate

Efter kort tids redigering af HD-video i Pinnacle Ultimate bliver programskærmen (øverste højre billede) sort. De øvrige funktioner og billeder virker. Den kan også vise billeder af de enkelte uredigerede (ikke importerede) klip videoklip. Men når jeg vil afspille den redigerede video, så er der bare sort. Jeg har prøvet at lade programmet stå og arbejde i lang tid - HD-redigering kræver tålmodighed - men skærmen forbliver sort. Fænomenet indtræffer efter ca 5 minutters redigering. Så kan jeg gemme, lukke ned og vente de 4-5 minutter på at få indlæst mit projekt (er nået 45 minutter frem) - og så virker det hele igen i ca. 5 minutter.
Avatar billede milter Ekspert
09. juli 2010 - 15:50 #1
Bruger du den nyeste driver til dit grafikkort?

Hvilken computer bruger du?
Avatar billede gaardbo Nybegynder
09. juli 2010 - 22:33 #2
Jeg har selv mistanke til grafikkortet som er Gforce 9800 GT med absolut nyeste driver. Ellers er der Intel Core Quad Q9550 4 x 2,83 Ghz. 8 GB ram og Windows 7 - 64 bit.
Avatar billede gaardbo Nybegynder
20. august 2010 - 07:47 #3
Problemet løst med TÅLMODIGHED. Lukker
Avatar billede gaardbo Nybegynder
20. august 2010 - 07:59 #4
Lukker