Avatar billede randrup42 Nybegynder
11. juli 2010 - 20:46 Der er 10 kommentarer

dvd cover program

Nogen der kender et program hvor man kan lave sine egne dvd covers helt fra bunden?
11. juli 2010 - 21:14 #1
Under hvilket system ->
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Hvilket brænder program bruger du nu ?

---

PS: ? Point ude: 765 ? -> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/randrup42 (Dem der ikke er grønne) - hvis du 'gider' at pænt vende tilbage/afslutte dine hænger spørgsmål, så kan det være at folk 'gider' at hjælpe dig igen *S* ...
Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
11. juli 2010 - 21:27 #2
Du kan købe:
Fellowes: Neato
CD - DVD Matte labels og så downloade MediaFACE 4 eller du kan også bare bruge Word.

Tag et kig på de matte labels.

Jeg har købt mine i bog og idé
Avatar billede frem-ad Professor
12. juli 2010 - 08:49 #3
Hvis du har Nero så er der en der heder Nero coverDesign i den pakke og den plejer jeg at bruge den fungere og er nem.
Avatar billede frem-ad Professor
12. juli 2010 - 08:50 #4
og så få afsluttet nogle af dine tråde
Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
12. juli 2010 - 09:55 #5
Men man skal jo have nogle labels ?
Avatar billede frem-ad Professor
12. juli 2010 - 10:48 #6
Jensen-the-best du mener hvad???
Avatar billede 220661 Ekspert
12. juli 2010 - 11:21 #7
Ja det er jo coveret der er tale om! (kassen til opbevaring)
Der behøver du da ikke labels, som bruges til mediet.
Avatar billede frem-ad Professor
12. juli 2010 - 12:02 #8
Det var også det jeg ikke helt kunne få til at passe med #5 for det er jo bare papir i god kvalitet til covert.
Og hvis man skal kave noget på skiven så er det til nød labels men vi fleste er vel gået over til at printe direkte på skiverne
Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
12. juli 2010 - 12:54 #9
nårrrh okay :) Så forstår jeg det nu :)
Avatar billede 220661 Ekspert
12. juli 2010 - 20:13 #10
Printe på cd er den bedste måde at få label på. Klister labels har jeg ikke god erfaring med. Havde det problem at label og cd ikke udvidede sig lige meget under opvarmning fra afspiller. Det resulterede i at cd begyndte at bue som en dyb tallerken (groft fortalt). Det gjorde at læseren ikke kunne læse til sidst på pladen. Så det er jeg stoppet med igen. Min næste printer skal kunne printe på cd.