Avatar billede kew1n Nybegynder
15. juli 2010 - 08:44 Der er 1 løsning

Joomla topmenu og submenu

Hej eksperter,

Jeg sidder og bakser med at lave en template til joomla, men er løbet lidt ind i nogle problemer.

Jeg ville gerne give mulighed for en topmenu og undermenuer i venstre side.

Undermenupunkterne er sådan set på plads og fungerer som de skal, men fordi jeg gerne ville kunne placere min topmenu left, center eller right, så har jeg i Joomla valgt at dens menu style skal være: Legacy - Horizontal. Samtidig har jeg også valgt den kun skal vise menupunkter fra niveau 0 til 1 (da undermenupunkterne viser fra 1-3).. Problemet er at Joomla også skriver undermenupunkterne ud i topmenuen - dette sker dog ikke når jeg har valgt den skal være af menu style: List.

Er der nogen som har en forklaring på dette samt løsning?

På forhånd tak.

Mvh. Kevin
Avatar billede kew1n Nybegynder
15. juli 2010 - 13:02 #1
Satte menuen til at være menu style: List.
Og så fik jeg lavet noget CSS som gav mig muligheden for at positionere den left, center eller right - dog med lidt besværligheder.

Jeg tror simpelthen ikke at Joomla er gearet til at kunne sortere menupunkter fra i andre typer end "List".