Avatar billede frasa Juniormester
16. juli 2010 - 10:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Opdatering af kostpriser i Navision 3.56A

Hej

Kunne godt bruge lidt hjælp til hvordan jeg får opdatere kostpriser i et hug, når jeg har været inde og ændre i en stykliste. Den opdateres ikke automatisk.
Avatar billede n_nguyen Nybegynder
19. juli 2010 - 08:20 #1
Hej fvelli

Er det produktionsstykliste eller stykliste bestående af færdigvarer vi taler?

Med venlig hilsen
Nicklas Nguyen
http://www.novitas.dk/
Avatar billede frasa Juniormester
20. juli 2010 - 09:38 #2
Hej Nicklas.

Det er en produtionsstykliste. Det er muligt at vælge "udregn kostpris" på hver vare, men da det er en stykliste der ligger på rigtig mange varenumre er det meget omstændigt skulle "udregn kostpris" på dem alle. Der må findes en kørsel som gør det i et hug.... kan bare ikke finde den.
Avatar billede frasa Juniormester
19. august 2010 - 21:03 #3
Jeg lukker.... købte en programmør til dette!