Avatar billede rikkepigen88 Nybegynder
24. juli 2010 - 18:24 Der er 1 kommentar

Paypal

Hej, jeg er ikke sikker på om det var her jeg skulle oprette det.

Men altså, jeg skal benytte bla. paypal til mine betalinger. Så i går fik jeg lavet en bank konto, kun til mit selvstændige arbejde. Og jeg har allerede en konto hos paypal, som jeg af og til bruger privat, så jeg oprettede en ny. Nu kommer det første spørgsmål, kan jeg godt bruge mit visa kort, som jeg har på min private konto, til mit selvstændige? Det kan jeg vel ikke, eller hvad?

Og hvis jeg så går under "Profil" på min paypal konto, og så under "Regional skat" der kan jeg vel ændre momsen fra land til land? For jeg har læst at lande i eu skal der dansk moms på hvis det er til private, og unden for eu skal der ingen moms på.

Men eller mange tak for hjælpen :)
Avatar billede mrkaynex Nybegynder
24. juli 2010 - 18:36 #1
Nej. Dit visakort er kodet sammen til et kontonr. Du kan læse nummeret i nederste højre hjørne på bagsiden.

Derfor, hvis du skal kunne bruge et visakort til din selvstændige konto, skal du ringe til banken om bestille et til lige præcis dén konto.

Hvad momsen angår, kan jeg ikke svare på.