Avatar billede Sjode Praktikant
24. juli 2010 - 20:15 Der er 4 kommentarer

Microsoft Hardware device?

Hej,

Jeg sidder ved min mors og fars computer og er ved at opdatere den med Windows Update og her der der en opdatering som jeg ikke lige kender (er overhovedet ikke computernørd - desværre). Det drejer sig om den opdatering der hedder: "Microsoft driver update for MS Hardware Device Detection Driver", og da min far ikke vil ha noget overflødigt på computeren, føler jeg mig lidt nødsaget til at spørge: Hvad er det for noget? :)

På forhånd tak for hjælpen :)
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
24. juli 2010 - 20:29 #1
Det kunne tyde at der er hardware installeret produceret af Microsoft f.eks.:

F.eks. et Microsft tastatur, microsoft mus, eller måske et LifeCam webcam, LifeChat headset.

Hvis det er tilfældet er det nok en opdatering til den enhed der er kommet.

Hvis det IKKE er tilfældet, ja så er det jo et godt spørgsmål.
Umiddelbart tyder navnet jo på at det er en driver til at opdage Microsoft Hardware enheder.
Avatar billede Sjode Praktikant
24. juli 2010 - 20:45 #2
Det er der...tak for dit svar :)
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
24. juli 2010 - 21:06 #3
Så vil jeg anbefale dig at installere det, da det er en update til den enhed, måske kunne du tjekke hvad opdateringen handler om, og derved se om det kan betale sig at gøre besværet, det kan dog godt være umuligt at finde den info :)
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
26. juli 2010 - 08:46 #4
Det er en Hardware Device Detection Driver, det vil sige, den driver der "opdager" når du tilkobler nyt hardware (USB-pen, printer, tastatur, mus osv).

Det har ikke noget med hardware produceret af microsoft at gøre.