Avatar billede pmmci Nybegynder
30. juli 2010 - 19:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Windows 7 - 64 bit - bluetooth til iPhone

Hej,

PC: Lenovo T500
Har installeret Windows 7 - 64 bit, og vil tilslutte en iPhone via bluetooth.

Det virker fint via USB, men jeg har haft generelle problemer med bluetooth efter installation af Windows 7.

Nu har jeg fået installeret bluetooth, så jeg kan se det i enhedshåndtering, men Windows kan ikke finde nogen bluetooth enheder (inkl. iPhone).

Jeg har fundet denne vejledning: http://www.question-defense.com/2010/04/04/windows-7-64-bit-bluetooth-peripheral-device-driver-error-iphone-driver-issue,
men Windows viser ikke engang Mobile Device Driver Support efter installation.
Har haft den afinstalleret og installeret igen, installeret Lenovo Enhanced Bluetooth Data Rate.

Er der nogen der har oplevet samme problem og fundet en løsning?

mvh
Peter
Avatar billede lundmadsen Nybegynder
26. oktober 2010 - 15:55 #1
har du slået bluetooth til? Fn F5
Avatar billede pmmci Nybegynder
18. december 2010 - 19:41 #2
Løsningen var kun at formatere. Bøvl.