Avatar billede c_skytte Nybegynder
30. juli 2010 - 22:41 Der er 1 løsning

insert user rating fra nettet... fx IMDb.com

Hej,

Jeg er ved at opbygge en lille oversigt over mine DVDfilm.

Jeg ville gerne indsætte et billede af den "user rating" der findes over hver film jeg har fra IMDb.com

Fordelen for mig og Jeres udfordring er at ratingen skulle opdateres hvergang jeg åbnede min excel-fil.
Kan nogen sige mig om det kunne lade sig gøre?

c_skytte
Avatar billede c_skytte Nybegynder
16. december 2010 - 08:11 #1
Hmm...?  det ser ikke ud som om der findes en løsning?!  :o\

...og jeg er ved at være lidt træt af at der kommer en mail fra "botten" der fortæller at intet er sket på fronten!  ;o)

Så de aktuelle point, ryger i papas egen lomme!  ;o)

Håber alle der kigger i denne tråd, får en god jul!

c_skytte