Avatar billede mandula Nybegynder
02. august 2010 - 12:03 Der er 1 kommentar

Skabeloner oprettet i word, hvordan kommer man igang

Hej...

Jeg er ved at forsøge at lære at lave forskellige skabeloner til C5 udskrifter i word, men kunne godt tænke mig at vide lidt om hvordan man kommer i gang med det. Hvordan laver man referencerne til tabellerne fra C5, f.eks. Findes der en vejledning et eller andet sted, man kan kigge lidt i?
Avatar billede supertekst Ekspert
02. august 2010 - 13:50 #1
Via ODBC - prøv at søge på nettet: ODBC C5 version ???

Så kan man få en spejling af de ønskede tabeller og disse kan hentes via VBA-referencer m.v.

Har prøvet tilsvarende i et par systemer.