Avatar billede lraj Nybegynder
04. august 2010 - 01:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Formater alternativt

Hej Eksperter.

Jeg står med et stort problem.

Jeg skal have formateret mit D drev, så jeg kan lægge Windows XP på det, hvor der nu ligger en verison af Windows 7. Her kommer problematikken dog. Jeg sætter XP cd'en i, går ind i installeringen af det ved opstart af computeren, her vil jeg selvfølgelig gerne formatere drevet først, hvilket jeg skal trykke "R" for, R som i reperer.. eller repair.

men, nu kommer den rigtige problematik. Det er på en bærbar computer, hvis tastatur for længe siden er long gone, dødt. Jeg bruger derfor normalt USB tastatur til den, men inde i selve BIOS'en ved installationen, da reagerer den slet ikke på mit USB tastatur. Hvad kan jeg gøre?

er der en anderledes måde at omformatere på? eller en måde jeg kan få USB keyboardet til at virke der?

- Jonas :-)
Avatar billede Slettet bruger
04. august 2010 - 06:41 #1
du har åbne spørgsmål

http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/lraj
alle dem der ikke er grønne skal du kigge på.
ellers skal du nok ikke regne med folk vil hjælpe dig når du alligevel ikke belønner eller lukker dine spørgsmål
Avatar billede lraj Nybegynder
04. august 2010 - 14:02 #2
Således... nu er der kun to åbne tråde, hvoraf dette er den ene.

Ingen som kan præstere det gyldne svar for spørgsmålet?
Avatar billede Slettet bruger
04. august 2010 - 15:58 #3
problemet er nok det tastatur du bruger. er det af ældre dato er det ikke sikkert det ragistreres i opstarten og i ganle dage brugte man et ekstra med kabel hvis man kom ud for det.

jeg har logitch 5500 og det virker altid i bios også
måske skal du opdatere din bios men aner ikke om det ville hjælpe

http://www.logitech.com/da-dk/mice-pointers/mice-keyboard-combos/devices/3481

m.v.h
Avatar billede lraj Nybegynder
04. august 2010 - 19:02 #4
hmm, mit tastatur er forholdsvist nyt.. jeg forsøger det med BIOS updates... rapporterer lige tilbage når jeg har fundet ud af om det har virkning eller ej.

Synes blot at lede efter en BIOS update, er som at lede efter en nål i en høstak. Har ledt et par timer efterhånden.
Avatar billede lraj Nybegynder
06. august 2010 - 17:45 #5
det virker ;) lig et svar
Avatar billede Slettet bruger
06. august 2010 - 19:04 #6
ok