Avatar billede dezkon Nybegynder
10. august 2010 - 16:53 Der er 6 kommentarer

Pludselig hvid skræm, ASUS X701

Jeg har en ASUS X701(bærbar), som jeg nu har haft lige omkring et års tid. Den har kørt helt perfekt indtil her for 2 ugers tid siden, her begyndt den pludseligt, at gå i hvid skærm på de mest underlige tidspunkter, det kan ske når som helst så der er ikke nogen fast rytme i, i hvilket program der er åbent imens eller lignende.
Skærmen står bare og blinker i forskellige hvide farver,den eneste må jeg kan få den væk derfra, er at lade systemet gå i dvale (lukke låget i, og vente på den er i dvale), herefter kan jeg åbne den igen, og der er intet unormalt at bemærke lige indtil det sker igen.
Jeg har nu prøvet at opdaterer drivere, men heller ikke her ser det ud til at hjælpe, dog virkede det i ganske kort tid (1dag) at opdaterer den, her skete der intet, og den kørte stort set hele dagen.
Har nu formateret den og der sker nøjagtigt det samme igen :/

Nogen der eventuelt har hørt om samme problem, eller som ved hvad der kan gøres ?

Jeg skal til og starte i skole, så vil meget gerne snart have det fixet :)

Spørg endeligt løs, hvis i mangler iformationer som eventuelt kan afhjælpe problemet

På forhånd tak
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. august 2010 - 17:15 #1
Du er klar over at du har 2 års garanti, ikke?

Jeg ville nok benytte mg af det, og ringe til Asus hotline: 38 32 29 43
Avatar billede dezkon Nybegynder
10. august 2010 - 17:21 #2
Jo det er jeg ganske udemærket klar over, men er også klar over at hvis det er en "brugerfejl" er det mig der komemr til at betale, så ville gerne forhører mig rundt omkring før jeg eventuelt skulle sende den ind.
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. august 2010 - 17:35 #3
Det ligner ikke en brugerfejl, når fejlen også kommer efter du har formatteret + du selv skriver den har kørt perfekt indtil nu.

Desuden er det jo en hotline... ;)
Avatar billede dezkon Nybegynder
10. august 2010 - 20:50 #4
Jeg har lige fundet dette på grafikkort / computeren:/

That new driver might work for the GT240, which Dell is still using in its systems, but it doesn't work for my GT220 in 64-bit Windows 7. A Dell technician has admitted to me that they have all but given up on the GT220 ever truly being Windows 7 compatible.

Det ser satme ikke godt ud :(
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. august 2010 - 21:16 #5
Er ked af at skulle sige det igen, men hvorfor ringer du ikke til deres hotline?
De snakker dansk, hvis det er det du er bange for.
Avatar billede dezkon Nybegynder
10. august 2010 - 21:30 #6
Jeg har som også tænkt mig at ringe, men det skader ikke at finde informationer om det uden!
Deres hotline har ikke åben døgnet rundt, ringer til dem jeg har købt den ved i første omgang for at hører om de kender til problemet