Avatar billede vilkir Praktikant
11. august 2010 - 11:35 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

diskdrev

jeg har fået et problem mine to diskdrev er gået i baglås eller hvad man kalder det , de virker ikke jeg kan se dem i enhedshåndteringen der har jeg  prøvet at slette dem og opdatere drivere prøvet hardwareændring men får den besked at den ikke kan installere enhedsdriver til dem ,de er der ikke når jeg klikker på denne computer ,hvad er der sket og hvad kan jeg gøre for at rette fejlen
11. august 2010 - 11:58 #1
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Diskdrev ? Mener du HARDDISK ?
Avatar billede vilkir Praktikant
11. august 2010 - 12:24 #2
det er begge dvd drev det drejer sig om
Avatar billede vilkir Praktikant
11. august 2010 - 12:25 #3
det er begge mine dvd drev
Avatar billede vilkir Praktikant
11. august 2010 - 14:53 #4
undskyld jeg glemte at skrive at jeg bruger windows 7
Avatar billede vilkir Praktikant
13. august 2010 - 08:30 #5
beklager hvis der er nogen som ryster på hovedet af mig men jeg er noget den alder hvor der skal lidt mere forklaring til ,hvis jeg afmelder et spørgsmål er der så nogen som får de point som jeg har sat
Avatar billede poko1 Ekspert
13. august 2010 - 09:05 #6
Hvis du vil lukke din tråd skal du bare akseptere den hvor du selv har sendt som svar det nye i win7 er blandt andet at du ikke ser dine dvd drev i stifinder og denne computer hvis der ikke er skiver i.
Avatar billede vilkir Praktikant
02. september 2010 - 08:10 #7
hvor finder jeg accepter jeg tror desværre at der er noget jeg har misforstået jeg troede at jeg havde godkendt svarene men desværre undskyld