Avatar billede ruffe66 Nybegynder
14. august 2010 - 15:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mozilla starter ikke med startside efter

Når min pc har været pause mode, og jeg så logger på mozilla firefox starter min startside ikke op, men en side med en reklame fra Incredimail vedr et program til at vedligeholde computeren.
Når jeg så klikker på startside komme den godt nok frem. Hvad skal der til for at fjerne den falske startside.
Det hjælper ikke at gå ind i indstillinger og bekræfte at jeg vil brug min normale startside, for den står der i forvejen.
14. august 2010 - 16:03 #1
Jeg kan godt forstå, at du som ny (???) bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori...

http://www.eksperten.dk/spm/Sikkerhed/Generelt/
Avatar billede ruffe66 Nybegynder
14. august 2010 - 16:07 #2
Hva ska jeg så gøre med dette spørgsmål, kan jeg lukke det uden pointgivning
Avatar billede Slettet bruger
14. august 2010 - 16:14 #3
ja du lægger bare aelv et svar, og accepterer det så prikken biver grøn øverst
Avatar billede ruffe66 Nybegynder
14. august 2010 - 16:58 #4