Avatar billede Sweet1 Nybegynder
16. august 2010 - 02:02 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Norton utilities, Norton systemworks er døde, så hvad er nu bedst ?

Hey

Har før brugt Norton utilities og Norton systemworks, men nu har jeg fået en ny PC med windows 7 og det understøtter de to programmer ikke, ja faktisk tror jeg ikke at de laves mere.

Så mit spørgsmål er, hvilke programmer er der som gør det de gør/gjorde, og hvilke er de bedste ?

Det skal være til at søge efter fejl i registerdatabasen, på hardiskene, i windows som sådan mm. og så den selvfølgelig kan reparere dem efterfølgende.

Har kigget på lidt forskelligt, men er lidt bange for at købe katten i sækken.
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
16. august 2010 - 02:08 #1
Glemte at nævne at programmet skal kunne køre under Windows 7 - 64 bit
Avatar billede Jensen DK Novice
16. august 2010 - 06:55 #2
Avatar billede Slettet bruger
16. august 2010 - 07:26 #3
http://www.techmixer.com/free-norman-security-suite-8-download/

Denne Norman syntes jeg er god. Gratis i 4 år. Med Firewall, og antivirus.
Avatar billede Slettet bruger
16. august 2010 - 07:43 #4
Du kan stille Norman til dansk efter installation på enten engelsk eller norsk
Avatar billede snowball Novice
16. august 2010 - 08:06 #5
silbidor / samsonjens: Det er ikke AV / anti spyware produkter der efterlyses ;)

Norton Utilities findes i en udgave som understøtter Windows 7

http://www.symantec.com/norton/norton-utilities
Avatar billede Slettet bruger
16. august 2010 - 08:09 #6
Ok. Jeg beklager besværet.

Jeg ser bare bare antivirus, når jeg ser ordet Symantec eller Norton -(
Avatar billede ptj_11 Forsker
16. august 2010 - 20:45 #7
Norton 360 version 4 kan mange af de ting, du efterspørger.
Du skal bare være opmærksom på, at deres produkt er ca. 25/26% dyrere end eks. Macafee`s tilsavrende tilbud.
Norton systemworks 2010 modsvarer faktisk det meste af det du efterspørger.
/ptj_11
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
17. august 2010 - 00:04 #8
Jeg har ikke sagt at det skulle være norton, nævnte dem bare for at man kunne forstå hvad jeg søgte :)

Hvad hedder MCaFee's bud på det ? Har du et link ?
Avatar billede ptj_11 Forsker
07. oktober 2010 - 22:05 #9
McAfee´s officielle hjemmeside.
http://www.mcafeestore.com/store/mfe/html/ThemeID.21235600/pbPage.product_comparison_DK
Jeg er dog ikke sikker på, at deres produkt kan helt det samme med hensyn til oprydning og rep. af reg.database.
Grunden til, at jeg henviser til Norton er, at du jo faktisk indikerer, at du var rigtigt godt tilfreds med dit gamle nortonprodukt.
/ptj_11