Avatar billede sluxx Nybegynder
16. august 2010 - 11:42 Der er 4 kommentarer

Kan jeg adgangsbeskytte med password på nogen måde ?

Hejsa

Tager tit backup af alt hvad jeg har på en 32 gb usb stick.

Kan jeg på nogen måde lægge et program ind så jeg kan lave password på den ? Hvis jeg nu skulle tabe den eller på anden måde miste den
Avatar billede claes57 Ekspert
16. august 2010 - 11:47 #1
http://www.rohos.com/products/rohos-mini-drive/
emærk, at du også kan lave en ukrypteret partition på din usb-nøgle, og i denne har du 'portable'-versionen af programmet - så kan du altid køre det, og pakke data ud -fx ved harddisknedbrud eller hvis du bare skal hente en fil ud på en anden maskine.
Avatar billede sluxx Nybegynder
16. august 2010 - 11:59 #2
Super..Ser godt ud.Mange tak :)
Avatar billede claes57 Ekspert
16. august 2010 - 13:58 #3
det skal købes hvis du skal bruge mere end 2gb - og hvis du klikker ind via programmet, så får du lidt rabat i forhold til pris på hjemmesiden. Dagsprisen er vist lige omkring 24€ / knap 200kr.
Avatar billede claes57 Ekspert
16. august 2010 - 20:05 #4
der er lige en ting mere - hvis du opretter en 'disk' på 2gb med data, og så udvider den til dit brug (+30gb), så tabes data i disken. Du skal - efter udvidelse - formatere den tomme plads (det er en fil på usb'en), og derefter lægge dine data ind. Det er bare mine erfaringer med programmet. Men ellers, så kører det.