Avatar billede MacHawk90 Nybegynder
18. august 2010 - 11:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Tilføjelse af tekst i bunden af en mail når den sendes

Hej

Jeg her eksperimenteret lidt med nogle nye outlook forms her på det sidste, og har lige et enkelt problem tilbage.

Jeg skal have min formular til i bunden af mailen at tilføje et par linjers tekst, når der trykkes på Send Knappen.

jeg forventer denne slags skal tilføjes ved hjælp af noget VBA der skal ligges ind i formularen, men jeg har desværre ingen erfaring med VBA.

Kan nogle ligge en kode til mig som indsætter en tekst i bunden af en mail når der klikkes på send?
Avatar billede claes57 Ekspert
18. august 2010 - 12:47 #1
du kan bruge auto-signatur, så den skriver fx
mvh
Claes57
Avatar billede MacHawk90 Nybegynder
18. august 2010 - 12:55 #2
der skal tilføjes en tekst der er fast for alle brugere, lige meget hvilken auto signatur de bruger. teksten skal følde formularen og ikke brugeren...
Avatar billede folk2003 Nybegynder
18. august 2010 - 14:10 #3
Du kan skrive din bundtekst i word. Denne tekst gemmer du som en billedfil et sted, hvor du kan finde den igen. Herefter åbner du Outlook > Ny meddelelse. I bunden (og det definerer du jo selv, hvor skal være) indsætter du din tekst via billedfilen. Nu står din tekst i bunden af den nye meddellelse og denne meddelelse gemmer du som en Outlookskabelon. Denne skabelon kan så åbnes igen og igen og din bundtekst vil være, hvor du definerede den.
Avatar billede niller10 Nybegynder
19. august 2010 - 19:36 #4
Eller få din mail udbyder til at sætte bundtekst til i alle udgående mails.. Er en simpel og smal sag og burde ikke være noget problem.

Vh.

Niller
/mxhotel.no
Avatar billede folk2003 Nybegynder
23. august 2010 - 11:57 #5
Er det noget, du kan bruge?
Avatar billede niller10 Nybegynder
28. august 2010 - 13:05 #6
Ja det er det.. Fordelen ved at få din mail udbyder ti ldet er at du ikke skal til at fjumre med alle mail installationer i virksoheden eller hjemme da "reglen" ligger på mailserveren.

Niller10

Mxhotel.no