Avatar billede kul Nybegynder
19. august 2010 - 09:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ekstra harddisk.

Jeg har købt en ekstra harddisk,som er monteret med både eSATA og USB.
Mit problem er at den viser sig med FAT32.
Jeg vil gerne have den til NTFS. Har prøvet: cmd-"convertI:/fs:ntfs"
Men den svarer: der blev nægtet adgang,da du ikke har tilstrækkelig rettigheder-du skal starte programmet i forhøjet tilstand.
Hvordan/hvad gør jeg?
19. august 2010 - 10:19 #1
Det er sansynligvis Vista ell. WIN7 ?

1. Gå i Start - Skriv i søgefeltet > cmd > vælg det program som hedder > cmd.exe > og højreklik på den og sig "Kør som administrator"
2. Skriv: convert I:/fs:ntfs  > Enter
Avatar billede IMF-5000 Nybegynder
19. august 2010 - 12:19 #2
Nemmerlig:)
Avatar billede kul Nybegynder
19. august 2010 - 14:30 #3
Tak for hjælpen.
19. august 2010 - 19:24 #4
PS: Nu er det jo ikke liiiiige dig selv der skal ta' POINT retur ?

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3 - nærlæs lige til en anden gang ...