Avatar billede Plusevent Nybegynder
19. august 2010 - 17:26 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Netværks harddisk - hvad bør jeg købe?

Hej Jeg har et lille problem.

Jeg sidder og gerne vil have en netværks harddisk, mere tænkt som at jeg kan installere den som et eksternt drev på mine maskiner.

Nu er problemet at jeg er mange forskellige steder med flere computere, så spørgsmålet går på.

Jeg kan købe en ekstern harddisk, som jeg kan tilkomme via internettet som en ganske almindelig harddisk som var sat til computeren. Det er mest fordi jeg vil helst undgå en FTP server, og vil også gerne undgå at skulle have sat en server op. Så hvis der findes en netværks harddisk som kan det jeg søger vil jeg virkelig blive glad hvis I vil hjælpe mig :)

// Henrik
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
19. august 2010 - 21:51 #1
jeg kan kun anbefale synology's serie.
Især dem med to diske i .

Ved ikke om man kan forbinde til den som et netværksdrev udefra, men ellers kan den ihvertfald fungere som FTP server
Avatar billede Plusevent Nybegynder
03. oktober 2010 - 12:52 #2
Lukker fandt intet svar