Avatar billede bagerens Nybegynder
19. august 2010 - 20:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

PHP virker ikke....

Hey alle.
Har fået lavet en server via Windows Server 2008, men har ikke så meget forstand på det. Den virker ikke rigtigt. Sessions-variabler ser ikke ud til at virke, og det er ligesom at php-koden ikke bliver tolket af serveren. Den udskriver stadig alt mit php mellem mit html. og hvis jeg viser kildekoden bliver alt mit php vist med lyserødt.
Håber virkelig på hjælp!

vh
Avatar billede claes57 Ekspert
19. august 2010 - 20:33 #1
windows har ikke noget med php at gøre. Hvilken php har du indlæst?
Avatar billede bagerens Nybegynder
19. august 2010 - 20:39 #2
det er PHP Version 5.2.13
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
19. august 2010 - 20:48 #3
Flere muligheder.... starter du dit PHP med

  <?

eller

  <?php

?
Avatar billede bagerens Nybegynder
19. august 2010 - 20:50 #4
jeg starter det med <?
Avatar billede bagerens Nybegynder
19. august 2010 - 21:12 #5
AARRRRRR.. wtf, det virkede sgu da jeg ændrede alle php-open-tags fra <? til <?php
Læste så videre på nettet at det er i nogle af de nyeste versioner sat som default at man skal skrive det hele...

Smid et svar erik, selvom jeg går lidt ud fra du ikke samler ;)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
19. august 2010 - 22:11 #6
Nej tak.

Ja, man skal vænne sig til <?php - der er ikke rigtig noget at gøre.
Avatar billede bagerens Nybegynder
21. september 2012 - 19:05 #7
lukket