Avatar billede cboelt Nybegynder
19. august 2010 - 20:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

SMS sender til mobil

Jeg mangler et program som jeg kan bruge til at sende smser til mange (CA 100per.)via et GSM modem.. Jeg har nogle gamle pmca modems og nogle 3 USB modem som jeg tænke kunne bruges til det.
Det er vigtigt at der kan laves lister i programmet og at der kan laves import fra EXCEL.

Produkter som webløsning kunne også med en løsning.
Avatar billede mortvader Nybegynder
19. august 2010 - 20:54 #1
Et emne som også kunne interessere mig.. jeg er lige med på en lytter :)
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
19. august 2010 - 21:48 #2
er der noget til hindre for at sende det ud over almindelig internet forbindelse ? via en SMS gateway ?
Avatar billede cboelt Nybegynder
04. september 2010 - 15:18 #3
Ja, jeg vil gerne kunne sende det via det sim kort jeg har, da udgiften skal være via det simkort
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
07. september 2010 - 08:53 #4
fair nok .. så skal du bare huske at læse viklårne for dit simkort/abonnement, for der er nemlig i mange af dem at man ikke må bruge elektronisk udstyr til at afsende sms'er ..
Det er ihverfald på alle dem med "fri sms" og også en del af de andre
Avatar billede cboelt Nybegynder
08. september 2010 - 23:14 #5
Umiddelbar kan jeg ikke finde det i vilkårene, det abonnement jeg har er nu også et hvor man betaler for smsen..
Avatar billede cboelt Nybegynder
01. januar 2011 - 14:42 #6
Jeg lukker tråden, ingen løsning fundet