Avatar billede dooh Nybegynder
23. august 2010 - 21:36 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Driver CD til Zepto 6625WD

Hej.

Jeg har nogen problemer med at få installeret drivers til min ovennævnte computer. Har prøvet mange ting og også fået hjælp herinde, men intet vil virke.

Er der nogen der ligger inde med en driver cd til en Zepto 6625WD? Jeg kan få fat i på en eller anden måde?
Avatar billede 220661 Ekspert
23. august 2010 - 21:43 #1
Avatar billede kimtheman Novice
23. august 2010 - 21:44 #2
Avatar billede Bauz Nybegynder
23. august 2010 - 21:53 #3
Hej

Har du prøvet at hente dem? Hvis du ikke sider på den pc du har problemer med så hent dem og smid dem på en usb nøgle eller brænd dem ned på en cd og prøv

Har nogle her til dig du kan prøve, skal lige ha dem smidt op så smider jeg et link :)
Avatar billede Bauz Nybegynder
23. august 2010 - 21:56 #4
Nå kan se nogle andre har smidt links så gider jeg ikke uploade det jeg havde :D Gætter på det er det samme :P
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2010 - 07:19 #5
du skulle have lagt denne her med
han skal bruge en cd med drivere hvis der er en der har en der kan kopieres

http://www.eksperten.dk/spm/916146#reply_7640016

m.v.h
Avatar billede kimtheman Novice
24. august 2010 - 09:38 #6
Nååå det er sådan noget dobbelt oprettende spørgsmål...

Driverne findes da, så det ser da mere ud til det er ved installationen det halter...Eller...
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2010 - 10:13 #7
se nu under #12 så ved du det ikke er et dobbelt spørgsmål

er der en der ligger inde med en cd - det kunne være
Avatar billede kimtheman Novice
24. august 2010 - 10:18 #8
Men forstår da ikke hvorfor et nyt spørgsmål når spørgsmålet stort set er det samme. Han mangler drivers.

For hvad skulle cdén kunne gøre som driver filerne ikke kan gøre?
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2010 - 13:00 #9
#et eksempel#

http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/sicma

prøv at se ham her der ikke gør noget for at lukke sine spørgsmål
nogen af os gør en aktiv indsats for få dem til at vende tilbage til gamle spørgsmål
dooh har 890 point ude og her kan du se hvad jeg mener

http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/dooh

tilbage til aktuelle spørgsmål

så find de drivere han skal bruge for det er det der ikke er lykkedes selv fra og med det her program
drivermax og så er det altså svært
er det let forståeligt
Avatar billede kimtheman Novice
24. august 2010 - 13:16 #10
Tja så må der jo være en anden fejl en driver, hvis driver filerne ikke hjælper.

Ellers kan han måske ikke selv finde ud af det?

Kan ikke se hvad en cd skulle kunne gøre, som filerne ikke kan?

For i bund og grund er filerne vel de samme, hvis de er lavet til samme model?
Avatar billede dooh Nybegynder
24. august 2010 - 16:51 #11
Hej igen. Tak for hjælpen med forklaringen treatmenice.

Men ja jeg har hentet samtlige ting fra de links i har.

Jeg ved ikke hvad der er galt, men ja er nok noget med installationen af dem (er ikke den store IT haj).

Tænkte bare det var et forsøg værd at få en driver CD og så prøve med den. Kunne være det hjalp.
Avatar billede kimtheman Novice
24. august 2010 - 17:05 #12
Ja det kan være noget drilsk noget engang imellem. Og i sært driver til grafik kort kan drille meget.

Men ja der er nok ikke meget andet end prøve med forskellige drivere og se om du kan finde nogle ældre nogle.

Og selvfølgelig sørge for alt andet på computeren er fuldt ud opdateret fra windows update osv.

Held og lykke.
Avatar billede dooh Nybegynder
10. januar 2014 - 12:49 #13
Undskyld. Havde helt glemt min bruger herinde. Så får lige ryddet op.
Avatar billede kimtheman Novice
10. januar 2014 - 12:52 #14
En oprydning er nødvendigvis ikke det samme som man selv tager point?