Avatar billede Spangsberg Nybegynder
29. august 2010 - 21:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Feed Kataloger

Jeg har netop oprettet en blog og vil gerne have tilføjet den til nogle gode feed kataloger.

Er der en herind, som ligger inde med en liste med feed kataloger? Gerne danske og udenlandske:=)

Tak for svar.

Mvh
Avatar billede bmpi Nybegynder
30. august 2010 - 08:59 #1
Avatar billede mikaelch Novice
30. august 2010 - 12:25 #2
har en liste over de fleste på en side http://www.worldnews.dk/rss-kataloger.html

finde emmer rette kataloger til din side
husk brug google til at finde rss - feed kataloger bruge dine søgeord kombinere url , link , side mv , submit , add , mv. du finder rigtige mange på denne måde
Avatar billede Spangsberg Nybegynder
10. oktober 2010 - 21:41 #3
Tak for svar:)