Avatar billede sleever Nybegynder
31. august 2010 - 12:47 Der er 1 kommentar

MCAS Excel 2007 certificering - billigt til studerende

Hej Alle,
Jeg vil gerne have bevis for min Excel kunnen, lære mere og blive superbruger i Excel 2007.

Der er dog den begrænsning, at de steder jeg har fundet ved simpel googling, at de tager 6000+.

Er der nogle eksperter der har nogle kontakter der kan hjælpe?

/Benjamin
Avatar billede keysersoze Guru
31. august 2010 - 13:58 #1
Selve certificering koster det den nu engang koster - det er samme pris alle steder. Det lyder som om at de priser du har kigget på er for et kursus og selvom der er mindre prisforskelle her bliver det nok overordentlig svært at finde en studerende-venlig pris - er du heldig, og er du i en fagforening, kan det være at de har nogle kurser, alternativt skal du nok kigge på certificerings-guidelines fra MS og se hvilke bøger/e-learning, der findes til den enkelte test og så nøjes med dét materiale.