Avatar billede JonathanW Nybegynder
01. september 2010 - 08:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Årstal vises ikke

Når jeg i Word, Excel og PP går i Åbn og vælger enten Detaljer, Egenskaber eller Eksempler, så vises der kun dd.mm, men ikke længere åå; 22.04, 16.06, 12.07.

Men det har jeg kunnet. Så vidt jeg ved, har jeg ikke ændret på nogle indstillinger.

Går jeg ind i Filer og Egenskaber på de individuelle dokumenter, så kan jeg godt se årstal.

Er der nogen af der har en god løsning ?

PÅ forhånd tak.
Avatar billede lars31415 Nybegynder
01. september 2010 - 09:02 #1
Prøv at kigger under Internationale indstillinger i kontrol panelet
Avatar billede JonathanW Nybegynder
01. september 2010 - 09:12 #2
SUPER - Mange tak.

Vil du lige kvittere, så du kan få de 30 point ?
Avatar billede lars31415 Nybegynder
01. september 2010 - 09:49 #3
Det var godt det løste dit problem