Avatar billede Hjaelpmigtak Nybegynder
01. september 2010 - 08:57 Der er 6 kommentarer

Ingen lyd efter formattering GIVER 200 POINT

Hej!
Efter jeg fik formatteret mig stationær fik jeg det problem at der ikke kommer lyd ud af mine højtalere...
I Kontrolpanel\Hardware og lyd\Enhedshåndtering står der ikke noget i "Enheder til lyd, video og spil" men der ligger en "Ukendt Enhed" i "Andre Enheder"

Højtalerne: Edifier S330D

Bruger Windows 7 hvis det kan hjælpe...
Avatar billede lars31415 Nybegynder
01. september 2010 - 09:01 #1
Du mangler en driver til dit lydkort
Avatar billede poko1 Ekspert
01. september 2010 - 09:04 #2
At du bruger Win 7 er da vigtig men hvilket bundkort du har er faktisk mere vigtig hvis der er integreret lydkort.
Avatar billede Blandy Praktikant
01. september 2010 - 09:17 #3
find navnet på dit bundkort, det står på selve printet med hvis skrift. Find driveren på producentens hjemmeside. Vil den ikke æde din driver, så er det fordi du mangler en uaa driver. Det er en klasse driver, som hjæler chipsettet med at klassificer enheder som ikke er af samme fabrikant som resten af chipsettet.
Avatar billede theman1234 Nybegynder
01. september 2010 - 09:19 #4
du kan blandt andet finde bundkortets navn ved at gå ind i bios. der efter går du til producentens hjemmeside og downloader den lyd driver
Avatar billede poko1 Ekspert
01. september 2010 - 10:07 #5
Så kan man jo godt smide overvågning ud den er jo overtaget de oplysninger i efterlyser er jo detb samme som dem i #2 at man så oven i købet lægger sit indlæg som et svar er jo et tegn på at man håber på point og ikke for hjælpens skyld:
01. september 2010 - 13:21 #6
Pssssst: Du kunne også hjæle dig selv ved at pænt vende tilbage til dine tidligere spørgsmål -> http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/Hjaelpmigtak