Avatar billede gwriter Nybegynder
04. september 2010 - 16:28 Der er 5 kommentarer

Den perfekte studiebærbar

Hej!

Jeg går og leder efter den perfekte bærbar til mit studium.

Her er lidt vejledning:
* Den skal være let og tynd.
* Forventer 13-15" skærm.
* Pris: 4.000-8.000 kr. - Maks. 10.000.
* Windows/Mac OS

Jeg har selv kigget lidt på Mac Air og X-Slim serien fra MSI.

Med venlig hilsen

G
Avatar billede claes57 Ekspert
04. september 2010 - 17:34 #1
skal du være arkitekt eller jordemoder?
Avatar billede gwriter Nybegynder
04. september 2010 - 17:40 #2
#1 Jeg forstår ikke dit spørgsmål.
Avatar billede tuidoi Nybegynder
04. september 2010 - 18:54 #3
Han mener om du blot skal bruge den til at skrive tesktfiler på (doc, docx osv) eller om du skal bruge den til noget mere krævende i form af CAD programmer osv.?
Avatar billede gwriter Nybegynder
04. september 2010 - 21:17 #4
Skal jeg fortolke den forklaring som et spørgsmål på, om pc'en skal være meget kraftfuld og velegnet til tunge programmer ELLER kraftfuld i forhold til office og almindeligt brug?

Prøv at læse min vejledning til hvilken pc jeg ønsker, lidt nøjere. Den fortæller at jeg ønsker en let og tynd pc - det siger noget om hvor kraftfuld den kan være.
Avatar billede aners Nybegynder
08. september 2010 - 21:22 #5
gwriter: "Den fortæller at jeg ønsker en let og tynd pc - det siger noget om hvor kraftfuld den kan være. "

Størrelsen har intet med ydelsen at gøre.

Hvis du forventer hjælp, bør du om muligt lægge tonen om.