Avatar billede geforce3 Praktikant
10. september 2010 - 20:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Skifte abonnement

Hej, jeg leger lidt med tanken om at skifte abonnement fra 3 til noget andet, da jeg giver 399 om måneden, men er gået lidt i stå ved flytningen. Så vidt jeg ved hænger jeg på en 30 dages opsigelse hos 3 - hvilket er fair nok. Men opretter jeg mig ved et andet selskab, og flytter nummeret med, så har jeg midlertidigt nummer fra den dag jeg bestiller og indtil jeg de har flyttet det.
Jeg hænger altså på 2 abonnementer i den periode på ca. 30 dage? Kan det undgås, hvis jeg samtidig ønsker at beholde mit gamle nummer?

Og nu vi er ved det, må I gerne komme med forslag til et abonnement. Jeg har en HD2, og snakker ca. 2 timer om måneden. Sender nok omkring 25-100 sms'er om måneden og surfer 1-2 GB data. Umiddelbart synes jeg callme og deres surfpakke passer der på.

Har callme en ordenligt dækning?
Avatar billede Selas Nybegynder
11. september 2010 - 11:18 #1
Normalt når man laver nummerflytning, skal man bare aftale med det nye selskab at de flytter nummeret over, så tager de først penge fra den dag de har abbonnementet.
Har ikke overblik over de forskellige abb.. Prøv teleguiden evt:

http://borger.itst.dk/verktojer/teleguide
Avatar billede geforce3 Praktikant
18. januar 2011 - 12:47 #2
Vil du have point?
Avatar billede Selas Nybegynder
18. januar 2011 - 14:17 #3
Tak som byder, pas på ikke at give dig selv point da du er kommet til selv at aflægge et svar.  :-)
Avatar billede geforce3 Praktikant
18. januar 2011 - 14:24 #4
Jeg skal nok passe på ;o) Svaret var bare i tilfælde af du ikke ville lægge et.