Avatar billede jenshentze Praktikant
12. september 2010 - 17:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bestillingssystem

Hejsa.
Er der nogle der kan være behjælpelige med forslag eller hjælp til løsning af mit problem ? Jeg skal forsøge at lave en hjemmeside hvor man kan bestille reklameartikler. Her skal man kunne vælge mellem forskellige artikler. Når en artikkel er valgt skal man også selv kunne vælge ændringer på designet og ud fra hvad man vælger skal stykprisen automatisk blive ændret. Eksempel: En kunde har valgt en kuglepen. Kunden kan nu vælge forskellige farver. Kunden skal kunne vælge en speciel top, bund og clips på kuglepennen. Når kunden ændrer en del skal prisen også ændre sig.
OBS er nybegynder i PHP men har tidligere kodet i HTML.
Håber at i kan hjælpe.
Avatar billede Rebjorn Nybegynder
12. september 2010 - 17:32 #1
Download osCommerce?
Avatar billede jenshentze Praktikant
12. september 2010 - 18:18 #2
Har tænkt på det men ved ikke hvilke "plugins" der skal bruges. Og tror muligvis at det bliver for avanceret at bruge. Jeg havde forestillet mig en meget simpel side til en start hvor man "bare" kunne vælge og bestille. For mig er det mest komplicerede at fremstille et system hvor de forskellige dele kan vælges og så trykke på Bestil. En ide jeg har puslet med er at have et billed af en kuglepen hvor man så ændrer dele og modeller (grafisk).
Avatar billede jenshentze Praktikant
12. september 2010 - 18:21 #3
Avatar billede jenshentze Praktikant
11. marts 2011 - 10:09 #4
Indlæget lukkes