Avatar billede pouljan Praktikant
16. september 2010 - 12:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hyperlinks i e-mail fungerer ikke?

Jeg kører Win7 og Outlook 2007.
Efter sidste opdatering fra MS kan jeg ikke aktivere hyperlinks i e-mails.
Jeg får beskeden: "Handlingen er blevet annulleret pga begrænsninger på computeren".
Nogen gode forslag - please!
Avatar billede Slettet bruger
16. september 2010 - 12:51 #1
Avatar billede pouljan Praktikant
16. september 2010 - 13:44 #2
Hej Morten,
Jeg havde selv fundet denne fra MS Support, men det løser desværre ikke problemet. PJ
Avatar billede pouljan Praktikant
16. september 2010 - 23:04 #3
YES!
Jeg fandt selv en løsning på problemet.
Jeg downloadede Firefox, satte den som std. brouser, og så virkede hyperlinks i e-mails atter.
Sjovt nok virker det stadig, selv om jeg skifter tilbage til Explorar 8 som std. brouser.
Genialt - hvis jeg selv må sige det!
Avatar billede pouljan Praktikant
01. december 2010 - 14:27 #4
Mission completed!