Avatar billede kaspersoendergaard Nybegynder
18. september 2010 - 17:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Program til at "liste" film samt musik

Hej alle kloge hoveder.

Jeg har lagt utrolig mange film og sange fra mine albums over til min PC. Jeg vil meget gerne have et program, hvor jeg fx kan smide alle mine film ind, derefter skal jeg kunne kopiere alle sangene, også kopiere sangenes navne, via tekst på EN gang, i alfabetisk rækkefølge, så man kan liste alle sine sange i fx et word dokument, eller notesblok, så man på den måde, kan vise alle sine film frem, så folk kan se hvad man har, og fx gerne vil have af mig. Findes der et program der kan gøre dette, hvis ja, hvad hedder det så? :) Er du/i, i tvivl om hvad jeg mener, så må i meget gerne spørge ind.

Jeg takker på forhånd! :)

Mvh Kasper
Avatar billede supertekst Ekspert
18. september 2010 - 18:23 #1
Noget i retning af sp. 917595??
Avatar billede kaspersoendergaard Nybegynder
18. september 2010 - 20:34 #2
Ja, meningen er god nok - Men jeg kan ikke få det til at virke. Jeg kan muligvis ikke finde ud af at tilpasse min sti ordentlig. Jeg har et dansk version af windows 7 home premium. Computer brugeren hedder Kasper Søndergaard, og min musik ligger i den standardte musik mappe. Så jeg vil jo sige at stien er C:\User\Kasper Søndergaard\Musik\ Er det forkert? :o)
Avatar billede supertekst Ekspert
18. september 2010 - 22:58 #3
C:\Documents and Settings\pb.KHNBPB\Dokumenter\Musik

Sådan ser min sti ud i XP...
Avatar billede kaspersoendergaard Nybegynder
19. september 2010 - 11:06 #4
Jeg har hentet et program der hedder File Name Converter 7.1, der løser mit problem. Du kom med et løsningsforslag, som jeg desværre ikke selv kunne finde ud af, men meningen var god, så jeg synes du skal have dine point, så hvis du vil sende et "svar" så får du dine point, som tak for hjælpen.
Avatar billede supertekst Ekspert
19. september 2010 - 12:27 #5
ok & tak..